A Marussia B2 hamarosan érkezhet, már pályán tesztelik. A kocsira be is telt az első évi foglalási naptár.
A B2, mint a neve is utal rá, valaminek a folytatása. A Marussia B1 volt az oroszok büszkesége 2008-ban, amelyet gyártottak is rövid ideig és limitált példányban 2999 darab készült belőle. Viszont a kocsi nem volt elég meggyőzően brutális, a mérnökök visszatértek a rajzasztal mellé és megálmodták a még sportosabb B2-t.
A Kompanija Marussia Motors egyébként az F1 szerelmeseinek lehet leginkább ismerős, a csapat 2010-ben részesedést vásárolt, majd idén átvette a Virgin Racinget.
A párost manuális és automata hatfokozatú váltóval képzelik, a turbós esetében 420 lóerős maximális teljesítménnyel, a gyengébb esetén pedig 306 lóerővel. A 0-100 km/h-s sprintet a kocsik 3,8 szekundum alatt letudják és a végsebességet is csak az elektronika fogja meg 250 km/h-nál.
A hírek szerint egyébként a finn Valmet fogja szerelni a kocsikat, amely több nagy cégnek, így a Mercedesnek is végez összeszerelést.
A Kompanija Marussia Motors egyébként az F1 szerelmeseinek lehet leginkább ismerős, a csapat 2010-ben részesedést vásárolt, majd idén átvette a Virgin Racinget.
A Mariussia B2 ára a hírek szerint a 200 ezer eurós kategóriát célozza meg. Mindezért egy 3,5 literes V6-os, illetve egy 2,8-as V6-os turbó motor jár a szupesport autókba, amelyek közül a turbóst a Cosworth szállítja.
A párost manuális és automata hatfokozatú váltóval képzelik, a turbós esetében 420 lóerős maximális teljesítménnyel, a gyengébb esetén pedig 306 lóerővel. A 0-100 km/h-s sprintet a kocsik 3,8 szekundum alatt letudják és a végsebességet is csak az elektronika fogja meg 250 km/h-nál.
A hírek szerint egyébként a finn Valmet fogja szerelni a kocsikat, amely több nagy cégnek, így a Mercedesnek is végez összeszerelést.