Megjelentek az első hivatalos anyagok az új a Dacia Loganról.
Ezek szerint négy motorból álló választékban a legkisebb 0.9 literes TCe turbófeltöltős háromhengeres lesz a legfickósabb 66Kw/90 lóerős teljesítménnyel. A fogyasztása a barátságos 5.2 literes értekre lett belőve. (Ugyanez az erőforrás a Clióban még takarékosabb, csak 4,5 litert iszik százon, a különbséget a start-stop rendszer, és a fékenergia-visszanyerő rendszer jelenti.)
A Logan mellett a Sandero is megújul, szintén ezekkel a motorokkal. A dízel paletta egyetlen 1.5 dCi négyhengeresből áll majd, két teljesítményfokozatra hangolva egy 55 kW/ 75 lóerősre, egy pedig 66 kW/90 lovasra.
A benzinesek közt szintén két féle lesz, egy 1.2-es normál szívómotoros 55 kW/75 lovas és az említett 0.9 literes háromhengeres. A fogyasztás-csökkenést mintegy 20 százalékosra teszi a gyár úgy, hogy a 0.9 literes motorral majdhogynem megfelezte a jelenlegi 1.6-os motor méretét, miközben a teljesítménye változatlan marad.
A Logan mellett a Sandero is megújul, szintén ezekkel a motorokkal. A dízel paletta egyetlen 1.5 dCi négyhengeresből áll majd, két teljesítményfokozatra hangolva egy 55 kW/ 75 lóerősre, egy pedig 66 kW/90 lovasra.
A benzinesek közt szintén két féle lesz, egy 1.2-es normál szívómotoros 55 kW/75 lovas és az említett 0.9 literes háromhengeres. A fogyasztás-csökkenést mintegy 20 százalékosra teszi a gyár úgy, hogy a 0.9 literes motorral majdhogynem megfelezte a jelenlegi 1.6-os motor méretét, miközben a teljesítménye változatlan marad.