Autó hvg.hu 2012. szeptember. 24. 16:27

Nem csak egy iPhone-hoz lehet érzelmileg kötődni

Az senkit nem lep meg, hogy érzelmileg a legtöbben az iPhone-jukhoz és az iPodjukhoz kötődnek, de a 2012-es LEAP Brand Index szerint mindjárt a harmadik helyen az Infiniti autómárka követi az almalogós cég termékeit.

A profit és az érzelmi kapcsolat hatását mutató márkaindex szerint az Apple továbbra is verhetetlen. Nemcsak az első két hely az övék, de kilencedikként maga a gyártócég is szerepel. Aki már látott napokig sorban álló márkafanatikusokat a tévében, az ezen egy csöppet sem csodálkozhat.

Az továbbra sem volt meglepetés, hogy a vásárlók a kütyüjeik mellett az autójukhoz ragaszkodnak még igen erősen. A top 10-ben egyébként a két termékcsoporton kívül egyedül a Disney Parkok rúgtak labdába. A kérdés ennek megfelelően leginkább az volt, hogy az autómárkák milyen rangsort érnek el. Az első 25-ben végül a harmadik Infiniti mögött hatodikként szerepelt a Cadillac, míg a BMW a 13., az Audi a 14., a Mercedes a 15, a Land Rover a 16. lett, majd kis szünet után a Jaguár a 21., a Lexus a 25., míg az Acura a 25. helyen végzett.

Infiniti
Hirdetés