Fogyókúrás terepjárók kisnyugdíjasoknak
Sok autógyártó ezentúl összkerékhajtás nélkül is kínálja modelljeit, mert a felmérések szerint a vevők számára a kompakt kategóriában az offroad teljesen lényegtelen kérdés.
A hobbiterepjárók, sportos kinézetű egyterűk így sokkal olcsóbbak, takarékosabbak és könnyebbek, mint korábban. Egy hajtott tengellyel az átlagos SUV legalább 2000 euróval kevesebbe kerül, mint a korábbi összekerekes modellek, amelyek ráadásul 100 kilóval többet is nyomtak. A látható, kivülállóknak és a státusznak szóló több tulajdonság maradt: magas üléspozíció, jó kilátás, nagy hely és biztonság továbbra is jellemzi ezeket az autókat.
© hvg.hu |
© Andersen Dávid |
Az Opel sem akart lemaradni a sorban, így az Antarát már elsőkerék-meghajtással is gyártják. Ezzel szintén 5-6 ezer forintot lehet spórolni. A testvérmárka Chevrolet is árulja a hétszemélyes változatban is kapható Captivát lebutítva: 120 lovas, kétliteres dízellel, 6,8-6,9 millióért.