2007. február. 26. 17:43 hvg.hu Utolsó frissítés: 2007. február. 26. 17:33 Autó

Szabadidő-kombit is láthatunk a Peugeot genfi standján

A 207CC és a terepjáró 4007 mellett a 207-es sorozat egy új tagját is láthatja a közönség Genfben. A Peugeot 207 SW Outdoor koncepcióautó azoknak készült, akik kedvelik a szabadban űzött sportokat és szabadidős tevékenységeket.

© Peugeot
A 207 SW Outdoor a 207 elejét kombinálja új, eredeti hátsó résszel. Az oldalablakok vonala átfolyik a hátsó lemezfelületbe, a dizájn hasonló a 407 SW és az 1007 megoldásaihoz. Tovább erősítik ezt az asszociációt a hátsó sárvédőkből kiinduló, és a karosszéria formájába simuló lámpák, amelyek egyensúlyt képeznek a mutatós fényszórókkal. Technikás és innovatív összképük drágakőre emlékeztet, burájuk átlátszó, intenzív króm-kék és narancs árnyalatokkal. Hátulról nagyobbnak mutatják az autót, szinte sugallják, milyen jó az úttartása, mekkora a csomagtartója, mennyire strapabíró a felépítése. A hátfalajtó felnyitása nagy csomagtartót tesz hozzáférhetővé, de az üveg külön is nyitható.

© Peugeot
A karosszéria kiegészítői (sárvédő-szélesítések, küszöbtoldatok) kékes krómszínűek, körülölelik az autót, kiemelve a modell exkluzív jellegét, érvényre juttatva a kalandkereső szellemet. Az első és a hátsó lökhárító védőeleme, a nagy szabad magassággal együtt, ugyanakkor utal a „terepes” ambíciókra. Az autó belsejét fényben fürdeti az üvegtető. Hála az autó variálhatóságának, és az egyszerű, de nagyszerű konstrukciónak, könnyedén berakható bármilyen sporteszköz. A hátsó ülések egyetlen mozdulattal fektethetők le, teljesen sík padlót eredményezve, hiszen az ülés támlástul tűnik el a padlóban.

© Peugeot
Sportos szellem hatja át az autó motorját is, az 1.6-os HDi 16v-t, amelyet koromszűrővel (FAP) egészítettek ki. Nyomatékmaximuma 240 Nm 1750/percnél, de ez túltöltéssel átmenetileg 260-ra növelhető. A csúcsteljesítmény 110 LE, 4000-nél. Fogyasztása szerény, CO2 emissziója minimális.



Hirdetés