Közlekedés hvg.hu 2015. július. 21. 13:52

Retinába égő reklámmal figyelmeztetik az autósokat a kivédhető tragédiákra

Egy poszt, egy komment, egy keresés, egy sms, egy lájk sem ér meg annyit, hogy kockára tegyük érte az életünket - üzeni az AT&T társadalmi célú reklámja, amely művészi igénnyel, bár sokkolóan mutatja be, milyen kevésen múlik, hogy bekövetkezzen egy tragédia.

Az AT&T társadalmi célú kampányát a BBDO reklámügynökség New York-i irodája készítette – írta a Kreatív Online

A kislány arca közvetlenül a becsapódás előtt
YouTube

A lassan, négy perc alatt felépülő film végig sejteti, hogy valami szörnyűség fog történni, mégis váratlanul éri a nézőt, amikor bekövetkezik. A film legvége azonban azt is üzeni, hogy mindez visszafordítható. Vagy legalábbis megelőzhető, ha elég meggondoltak vagyunk.

Hirdetés
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.