Közlekedés hvg.hu 2015. július. 21. 13:52

Retinába égő reklámmal figyelmeztetik az autósokat a kivédhető tragédiákra

Egy poszt, egy komment, egy keresés, egy sms, egy lájk sem ér meg annyit, hogy kockára tegyük érte az életünket - üzeni az AT&T társadalmi célú reklámja, amely művészi igénnyel, bár sokkolóan mutatja be, milyen kevésen múlik, hogy bekövetkezzen egy tragédia.

Az AT&T társadalmi célú kampányát a BBDO reklámügynökség New York-i irodája készítette – írta a Kreatív Online

A kislány arca közvetlenül a becsapódás előtt
YouTube

A lassan, négy perc alatt felépülő film végig sejteti, hogy valami szörnyűség fog történni, mégis váratlanul éri a nézőt, amikor bekövetkezik. A film legvége azonban azt is üzeni, hogy mindez visszafordítható. Vagy legalábbis megelőzhető, ha elég meggondoltak vagyunk.

Hirdetés
Itthon Bábel Vilmos 2025. január. 07. 14:32

„Azt mondta, el kellene mennem Indiába” – Orbán ájurvédikus gyógyító ismerőse Keralába közvetít ki magyar betegeket

Orbán Viktor egy indiai származású, Magyarországon élő ájurvédikus gyógyító oldalán tűnt fel az indiai Kerala államban, akiről azt mondja, ismeri, de azt már nem árulja el, honnan. Orbán azt is mondta: nem egészségügyi kezelés miatt utazott ki. Nem messze onnan, ahol a miniszterelnök nyaral, van egy ájurvédikus klinika, ahova az indiai ismerőse Magyarországról közvetít betegeket kezelésre. Felhívtuk a klinikát, és beszéltünk valakivel, akit a gyógyító oda közvetített volna kezelésre.