2012. február. 13. 09:27 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. február. 13. 09:57 Hírek

Álhirdetésekben árulták a két Hummert

A Balaton jegén beszakadt két terepjáró esete hatalmas hírverést csapott az országban egyébként ritkán előforduló Hummer márkának is. A Használtautó.hu autós közvetítő portálon egy időben szereplő 15-20 Hummer-hirdetést átlagosan ezerszer tekintik meg naponta, ám a balesetet követő kedden 60 ezren, szerdán már 80 ezren kattintottak ezekre a hirdetésekre - közölte a portál, amely szerint sok viccesnek szánt álhirdetés is megjelent az oldalon, amelyben a két Hummert kínálták eladásra.

Egy valódi Hummer-hirdetést naponta 40-50 érdeklődő tekint meg, ez a szám a balatoni baleset után hirtelen 3000-re szökött, a népszerűség tehát igen jó reklámot jelent az éppen meghirdetett valódi autóknak - közölte a Használtautó.hu. Más a helyzet azzal a számos, viccesnek szánt álhírrel, amelyet a portál az általános szerződési feltételeknek megfelelően azonnal töröl az oldalairól.

„A megtévesztő hirdetéseket a napi 3 ezernyi újonnan feladott hirdetés szűrése során azonnal töröljük, mivel az elsődleges célunk, hogy a napi 200-250 ezer látogató csak valós járműhirdetéssel találkozzon" - közölte Fodor László, a Használtautó.hu értékesítési igazgatója. "A törlésig eltelt két-három óra is elegendő volt azonban ahhoz, hogy az egyik álhirdetés több mint 20 ezer megtekintést generáljon” - tette hozzá.

Hirdetés
hvg360 Lengyel Tibor, Gergely Márton 2025. január. 08. 09:30

Orbán csapdában: hogy erősnek látszódjon, tíz napig nyaralnia kell

Senki sem gondolta, hogy Orbán Viktor szó szerint érti a 2025-ös repülőrajtot, és Indiába utazik. Valójában Magyar Péter vett igazi startot, aki az előrehozott választásokkal olyan témát talált, aminek realitása ugyan nincs, de a kormánypártot és az ellenzékét is defenzívába tudta vele kényszeríteni.