Rengetegen szoronganak, ha telefonálniuk kell – erre épített vállalkozást egy nő
Mary Jane Copps ráérzett, a fiatalabb generáció nem nagyon akar telefonálni, inkább szöveges üzenetben kommunikálna. Ebből próbálja őket kimozdítani. Bemutatjuk a Phone Lady vállalkozását.
Próbálkozott recepciósként, menedzserként, újságíróként, eladóként, kutatóként, de végül rájött: igazából mindig is ahhoz volt érzéke, hogy hatékonyan kommunikáljon, hiszen úgy tud beszélni másokkal, hogy „a dolgok elintéződnek”. A Kanada keleti partján, Halifaxban élő Mary Jane Copps ma már coachként és facilitátorként határozza meg a munkakörét, de többnyire csak The Phone Lady néven mutatkozik be.
Ezen az általa választott, magyarul is rögtön érthető fantázianevén jegyeztette be 2006-ban a vállalkozását, amely elsősorban cégeknek nyújt segítséget abban, hogy megtanítja telefonálni a távbeszélgetéstől szorongó alkalmazottaikat.