Nem esett messze az Orbán családtól a cég, amelyben egykor Lévai Anikó is tulajdonos volt
A Szárhegy Dűlő–Sárazsadány–Tokajhegyalja Kft. szekere nem fut valami fényesen, de anyacégének jól megy.
A Szárhegy Dűlő–Sárazsadány–Tokajhegyalja Kft. szekere nem fut valami fényesen, de anyacégének jól megy.
Jártunkban-keltünkben megéhezünk, megszomjazunk, megállunk „kispiszkostól” a fine diningig. Nosztalgiázunk és felfedezünk, megyünk az emlékeink után, rábízzuk magunkat a véletlenre, vagy éppen nagyon is tudatosan keresünk valami újat. Aztán elmeséljük, mondjuk a magunkét. A vendégét – mert mi vagyunk a mindenkori vendég. Felbukkanásunk bárhol várható. Most éppen egy patinás budai villában.
Ismét az utcára vonult a grúz ellenzék, miután a kormány bejelentette, hogy 2028-ig felfüggeszti az EU-csatlakozás folyamatát. A távozófélben lévő államfő nem ismeri el az új kormány legitimitását.
A városlakók mindennapi tapasztalataitól elszakadt moralizálás sehova nem vezet. Igen, fejlesztenünk kell a város szociális ellátórendszerét is, de a közterek és a járművek rendje és tisztasága nem lehet ennek alárendelve, írja Papp Réka Kinga véleménycikkére írt válaszában Vitézy Dávid. Vélemény.
A régi lendülettel veszi elő a magyar ügyeket a decemberben hivatalba lépő testület. A pénzbefagyasztásokkal kapcsolatos eljárások szigorodnak és bővülnek, nem lesz változás az EU migrációs vagy zöldpolitikájában, és továbbra is napirenden marad a szerződésmódosítások ügye, amely többek között a vétójog eltörlését tartalmazza. Közben a kormány politikai súlya látványosan csökken.
Kína kerülőúton, egy kis „magyar” cégen keresztül törne be az európai légi piacra. A személyszállítási tervekből évek múlva lehet valami, a kínai hátterű Hungary Airlines addig is bőven profitálhat az áruszállításból. Jól járhat egy Tiborcz-féle logisztikai cég és az állami lélegeztetőgép-biznisz egyik nyertese is. A személyszállításnál majd az újabb terminállal bővített, már visszaállamosított Budapest Airport lehet a kínai elosztóbázis.