„Árasztásos” módszer: megnéztük, hogyan kampányol Márki-Zay Péter
„Önök a mi médiánk” – így kérte Márki-Zay Péter a híveit, hogy segítsenek cáfolni a kormánypropaganda róla terjesztett hazugságait. Riport az ellenzék miniszterelnök-jelöltjének kampánykörútjának állomásairól, reménytelennek tűnő és biztos befutó körzetekből.
„Az utóbbi pár évben egyre többen mernek hangot adni az elégedetlenségüknek, sokan vannak közöttük egykori fideszesek is” – mondja reménykedően egy középkorú hölgy a bajai piac szélén, a töltésen fagyoskodva, amikor az áprilisi országgyűlési választás esélyeiről kérdezzük. A tél végi, hűvös, szeles időben talán háromszáz ember is összegyűlt, hogy meghallgassa az ellenzék miniszterelnök-jelöltje, Márki-Zay Péter utcafórumát, amit a Duna-partra szerveztek: éppen oda, ahol 1956 márciusában a jeges árvíz elsöpörte az akkori hidat.
Hasonló nagyságú erőre lenne szüksége az ellenzéknek is, ha a 24 év óta minden választáson újrázó egykori cukrászt, a családügyi miniszterségről államfőjelöltsége miatt lemondott Novák Katalin feladatait államtitkárként átvevő Zsigó Róbertet le akarja váltani.
A halk szavú, nem szónoknak termett momentumos jelölt, Kiss László agrármérnök legfőbb ígérete a Baja-központú önálló Bács megye.