Városi bulvárba csomagolt propagandával üti az ellenzéket a Fidesz
Márki-Zay Péter meglepetésgyőzelme után a Mediaworks ingyenes lapjai is átálltak az új célpontra. A helyi hírek másodállásban készülnek, és nagy adag bulvárral próbálják fogyaszthatóvá tenni a fideszes propagandát. Közben az "ellenzéki MTI" minimállétszámmal próbálkozik.
„Kosz, piszok, mocsok – Hol késik a belváros takarítása?” – mintha Lázár János elhíresült bécsi videóját idézné meg egy közelmúltbeli címlapjával a Mediaworks kiadó City7 elnevezésű bulvár hetilapcsaládjának szegedi kiadása.
A kormánypárti médiakonglomerátum nem bízta a véletlenre, idén tavasszal kifejezetten olyan településeken indított országos összesítésben 450 ezer példányban megjelenő ingyenes hetilapokat, ahol az ellenzék adja a polgármestert. Csongrád-Csanád megyében két célpontjuk is van, így ott két kiadvánnyal lőnek: az egyikkel Szegedre, a másikkal Hódmezővásárhelyre.
Az újdonságok technikai előállításukban, valamint a szerkesztők és szerzők személyében is erős átfedést mutatnak a kormánypárt valóságát visszhangzó megyei lapokkal és kisebb fideszes portálokkal.