Zidane fejeléséről máris slágerdalt írtak
"Zidane ütött" címmel az interneten kezdett terjedni az a dal, amelynek kiadásáért 100 ezer eurót kínálnak a francia lemezkiadók az eddig a nagyközönség számára ismeretlen, elsősorban reklámzenéket író cégnek - adta hírül szerdán a Libération című párizsi napilap.
A reklámzenékkel foglalkozó francia La Plage Records nevű cég tulajdonosait, Emmanuel és Sébastien Lipszycet, valamint dalszerzőjüket, Franck Lascombes-ot a vesztes világbajnoki döntőt követően elsősorban a Zinédine Zidane kiállításának körülményeit firtató és magyarázó médiakampány ihlette meg. Egy már korábban rögzített zenéjükre hétfőn megírták a meccs történetének általuk megélt változatát. Elmondásuk szerint imádták a francia válogatottat, de megundorodtak attól, ami történt, és nem akarták tovább dramatizálni a helyzetet.
Az eredetileg terápiának készült számot 50 barátjuknak küldték el e-mailben, de este már az egyik leghallgatottabb országos zenei rádiócsatornán is hallható volt. Másnap három nagy lemezkiadó is megkereste a céget. A jogdíjért 100 ezer eurót ajánlanak. A videoklipet jövő hétvégén forgatják a párizsi Charlety Stadionban. A tíz éve alakult, de eddig nem túl sikeres La Plage Records tulajdonosai még mindig nem akarják elhinni, hogy felháborodásukból született dalukra fognak táncolni idén nyáron a francia strandokon, melynek egy rövid részlete honlapjukon is hallható.