Világszerte késéseket és foglalási problémákat okozott egy repülőtéri szoftver meghibásodása.
Az Amadeus Altea nevű szoftvert számos légitársaság használja a foglalások és a repülőtéri bejelentkezések kezelésére. Mivel a rendszer meghibásodott, jelentős késések vannak a világ legnagyobb repterein. Az utasok Londonból, Párizsból, Washingtonból, Johannesburgból és Szingapúrból is jelentették a problémát – írja a Telegraph.
Az Amadeus csapata azonnali lépéseket tett a probléma okának azonosítására és a szoftver helyreállítására. A cég sajnálja az ügyfeleknek okozott kellemetlenségeket. Úgy tűnik, a repülőtereken lassan helyre áll a rend.
Have a video pic.twitter.com/zXOoBT0mtv
— Jerry Gandhi (@JerryGandhi) 2017. szeptember 28.
The @Qantas check in system down. Massive queues in Hong Kong. Not sure why they can't get this right pic.twitter.com/lrL5jUzVEN
— Paul Harapin (@paulharapin) 2017. szeptember 28.
A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren csak kis mértékben jelentkezett a probléma: a főleg Németországból érkező gépek a fent említett okokból késnek kicsit – közölte Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója.