Bár tavaly elhagyta az orosz piacot, mégis növelte forgalmát és 1,1 millió autót adott el, így a legnagyobb piaci részesedésre tett szert Európában az Opel.
Tavaly 1,1 millió autót értékesített az Opel, vagyis 3,3 százalékkal többet, mint az előző évben. A növekedés meghaladta az európai autópiaci átlagot, így az Opel 2011 óta a legnagyobb, 5,8 százalékos piaci részesedést és értékesítési számot ért el, mindezt annak ellenére, hogy a cég elhagyta az orosz piacot.
Az Opel és brit testvérmárkája, a Vauxhall tavaly 20 európai országban növelte eladásait, többek között Németországban, Nagy-Britanniában, Franciaországban, Olaszországban és Spanyolországban.
A legnagyobb növekedést, 16 százalékosat az Opel Mokka modell érte el tavaly, az Opel Corsa pedig 7 százalékosat. Az autógyártó tavaly több mint 100 ezer kis-haszongépjárművet adott el, 24 százalékkal többet, mint 2014-ben. Az Opel ebben a kategóriában is felülmúlta a piac átlagos bővülését, ami tavaly 9 százalék volt.