Christian Horner, a Red Bull Racing csapatfőnöke úgy nyilatkozott, hogy nem aggódik a FIA tesztjei miatt, és a csapat az augusztus végi Belga Nagydíjig nem szándékozik változtatni az autóin.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/0e9a035d-3c6c-40e0-b1cc-d9b98f754c2b.jpg)
Mivel régóta megy a találgatás, hogy a Red Bull Racing RB6-s és a Ferrari F10-es autóinak eleje hogyan és miért van túl alacsonyan nagy sebességnél, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) közleményben tudatta, hogy a Belga Nagydíj előtt és után teszteken vizsgálja meg az első szárnyat.
A szervezet azt reméli, hogy a bejelentés után a Forma-1-es csapatok változtatni fognak a kocsi elején, csak hogy megússzák ezeket a teszteket, de Christian Horner szerint a Red Bull Racing biztosan nem lesz ezek között.
„A FIA levélben közölte velünk, hogy reméli, autóink megfelelnek a kritériumoknak” – nyilatkozta Horner az Autosport magazinnak. Ugyanakkor azt is hozzátette, hogy nincs miért aggódniuk, ezért az osztrák csapat biztosan nem változtat autóin az augusztus végi Belga Nagydíjig.
Ha mindez igaz, és nincs szükség változtatásokra sem nekik, sem másoknak, az osztrák istálló autóinak kiugró teljesítménye nem valószínű, hogy csökkenni fog a szezonban. Mark Webber, a csapat ausztrál pilótája a Magyar Nagydíj megnyerése után úgy nyilatkozott, hogy autójuk minden hátralévő pályán versenyképes lesz idén.
Boksztragédiák: ha több életet tesz jobbá, mint ahányan belehalnak, akkor rendben van?
Az egyik legősibb, de legveszélyesebb sport az ökölvívás. Orvosszervezetek kampányoltak a betiltása mellett, az amatőrök egészségét fejvédővel próbálták megóvni, de úgy tűnik, az csak tetézte a bajt. Közelebb vihetnek a sorra ismétlődő tragédiák a sportág biztonságosabbá tételéhez?
![](https://cdn.hvg.hu/img/partolo_tagsag/HVG_hetilap_2_ho_50_off_kampany_03_640x360.png)