Magyar szponzor a Forma-1-ben
A Forma-1 történetében először jelenik meg magyar tulajdonú cégcsoport állandó szponzorként. A Hell energiaital gyártója a napokban állapodott meg az AT&T Williams csapattal az istálló főhadiszállásán, az angliai Grove-ban.
A Spanyol nagydíjon érvénybe lépő megállapodás értelmében a márka logója felkerül a Williams versenyautók hátsó szárnyára, a Hell lesz a pilóták és a csapat hivatalos itala, illetve az üzemanyagot töltő csapattag a márka ördögös-tüzes emblémáját viseli majd.
A Hell márka és a termék 2006-ban született Magyarországon, ma már a világ 16 országában megvásárolható. Tavaly 100 millió darabot adtak el belőle, az édességgyártással és -forgalmazással is foglalkozó cég 2008-as forgalma meghaladta a 15 milliárd forintot.
Boksztragédiák: ha több életet tesz jobbá, mint ahányan belehalnak, akkor rendben van?
Az egyik legősibb, de legveszélyesebb sport az ökölvívás. Orvosszervezetek kampányoltak a betiltása mellett, az amatőrök egészségét fejvédővel próbálták megóvni, de úgy tűnik, az csak tetézte a bajt. Közelebb vihetnek a sorra ismétlődő tragédiák a sportág biztonságosabbá tételéhez?
