Shake life-style.hu 2012. január. 02. 13:57

Mik voltak a tavalyi év legnyerőbb magyar dizájnborai?

Dögös elegancia, feltűnő jelenség, hűs szellő csábítása?

Dögös elegancia, feltűnő jelenség, hűs szellő csábítása? Ha könnyen ledönhetőek vagyunk a lábunkról néhány hangzatos jelzővel, és még a jó borokat is szeretjük, akkor érdemes ellátogatni a We Love Budapest oldalára, azon belül is a 2011-es magyar dizájnborok toplistáját bemutató cikkre. Hátha találunk magunknak valamit, amit még nem próbáltunk ki a magyar borfelhozatalból, meg egyébként is csak egyetérteni tudunk azzal a megállapítással, hogy "egy pohár bor is szívesebben csúszik a lazulás mélységébe, ha története van."

hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.