Shake life-style.hu 2011. október. 24. 20:17

Már az uszodában sem menekülünk: itt a vízalatti reklám

Magyarországon még nem találkoztunk ilyesmivel, de sose feledjük: a kreatív ügynökség nem alszanak.

Magyarországon még nem találkoztunk ilyesmivel, de sose feledjük: a kreatív ügynökség nem alszanak. Ki tudja, talán csak percek kérdése, mikor ütközünk bele egy ilyenbe:

Ami, tegyük hozzá, éppenséggel nem biztos, hogy eléri a célját, sőt, kőkeményen vissza is üthet: az ember egy medencében nem csak az úszás öröméért merészkedik, de egy kicsit meg is akar szabadulni a világ nyűgétől, ha pedig az mégis kéretlenül az arcába tolul, akkor annak nem fog örülni. Persze ha ilyen látványosra sikerül a végeredmény, mint a fenti képen, akkor talán még a legzordabb szív is meglágyul.

(Forrás: Billboardom)

hvg360 Lengyel Tibor 2025. április. 24. 19:00

Nem múlt el magától Magyar Péter egotripje, ezért is mondhatja azt Orbán, hogy „a hagyományos politika nem biztos, hogy elég a győzelemhez”

Orbán Viktor mára felismerte a Tisza jelentette veszélyt, ezért nyit új kommunikációs csatornákat: a Hont-interjú után elment egy lakossági fórumra, ahol ugyan nem poloskázott, de „balsorsnak” minősítette Magyarékat, és beszélt arról is, meddig lesz Magyarország az EU-ban, valamint rácsodálkozott az internetre is. Kielemeztük a kormányfő olykor standupos elemekkel tűzdelt, erős kijelentéseit.