Shake life-style.hu 2011. december. 01. 18:38

Drágám, hoznál egy csomag vért a boltból?

Mit keresnek vércsomagok egy éjjel-nappali hűtőszekrényében?

Mit keresnek vércsomagok egy éjjel-nappali hűtőszekrényében? Ez az a kérdés, amely ott motoszkál az összes kíváncsiskodó fejében, aki hitetlenkedve nézi a brazil Z+ ügynökség legújabb kampányát. A zseniális ambient reklám a véradás szükségességére próbálja felhívni a figyelmet.

A "Ha ilyen könnyű lenne vért szerezni, nem kérnénk hogy adj nekünk" felirattal ellátott csomagok telitalálatnak bizonyultak.

Forrás: adsoftheworld.com

hvg360 Gergely Zsófia 2025. január. 21. 19:30

Zsolnai Endre, a Mikulásgyár főszervezője: „Kirakatország vagyunk, Majomország”

„A Mikulásgyár lett szerelem helyett A szerelem az életemben” – foglalja össze elmúlt 20 évét Zsolnai Endre. Utolsó rendezvénye huszonmilliós mínusszal zárt, és ezt nincs miből kifizetnie, ezért most nem lát komoly esélyt a Mikulásgyár fennmaradására, de még nem mondott le róla végleg. Úgy látja, azért fogytak el a támogatók, mert „mindenki idomul, igazodik, tetőfokára hág az öncenzúra, a szervilizmus, a fortélyos félelem igazgat. Hogy valójában nincs szolidaritás”. HVG-portré.