2011. december. 07. 18:42 MTI Utolsó frissítés: 2011. december. 07. 18:30 Shake

"Úgy tűnik, hogy a férfiak többsége tudja, mi kell a nőknek"

Egy internetes felmérésből kiderült: a nők leginkább a szépséggel és egészséggel kapcsolatos ajándékokat várják szívesen a fa alá, a férfiak pedig javarészt ezzel is készülnek a hölgyeknek karácsonyra.

A karácsonyi ajándékozással kapcsolatos várakozásokról készült villámkutatást a Depo.hu árösszehasonlító oldal megbízásából. A felmérésből kiderül, az idei karácsony alkalmával a szépségápolási és egészséggel kapcsolatos ajándékok lesznek a leggyakoribbak - olvasható az internetes oldal közleményében.

A felmérés során a 18-65 éves korosztály 60 százaléka válaszolt úgy, hogy szépségápolási és egészséggel kapcsolatos ajándékkal biztosan meglepi szeretteit. A "mit kapna szívesen" kérdésre adott válaszokból kiderült, hogy a megkérdezettek többsége leginkább könyvnek örülne, de a számítástechnikai eszközöket (laptop, táblagép), ruházati és sportfelszerelési cikkeket és a már említett szépségápolási és egészség kategóriába sorolható meglepetéseket is szívesen fogadná karácsonykor.

"A felmérés alapján úgy tűnik, hogy a férfiak többsége tudja, mi kell a nőknek, hiszen 56 százalékuk egészséggel és szépséggel kapcsolatos ajándékot is elrejt majd a fa alá" - mondta Szabari László, a Depo.hu árösszehasonlító oldal vezetője. Bár a háztartási gépek (porszívó, turmix, kenyérsütő) mint karácsonyi ajándék számos vicc alapja, ezt a "hibát" a többség nem követi el a valóságban: a nők 72, a férfiak 73 százaléka nyilatkozott úgy, hogy ilyen ajándékot nem adna, és nem is szívesen látna a fa alatt.

Az ajándékozási várakozások kor szerint vizsgálatából kiderült, hogy a 18-24 évesek számára a ruházat, a sportfelszerelés, valamint az óra és ékszer a legjobb választás, a korosztály képviselőinek ugyanis 56 százaléka nyilatkozott úgy, hogy szívesen fogadná az ilyen meglepetéseket. Hasonlóképpen alakult ez a 25-34 évesek körében is, bár esetükben ez az arány már csak 44 százalék volt. A 35-65 éves korosztály tagjai ugyanakkor már leginkább valamilyen olvasnivalónak örülnének.

November végén a 100 legnépszerűbb termék közül az első 10 mind televízió volt, túlnyomó többségében LED-es vagy 3D-s televíziózásra alkalmas készülék. "A tavalyi statisztikáknál már érezhető volt, hogy az élénkebb színeket és alacsonyabb fogyasztást garantáló LED-es technológia iránt növekszik a kereslet, idén pedig már egyértelmű az elsőség" - ismertette az eredményeket Szabari László. A Depo.hu 100-as toplistájában a második helyen a mobil számítástechnikai eszközök, így a laptopok és táblagépek végeztek, míg a harmadik legkeresettebb árucikk a mobiltelefon lett.

A Depo.hu megbízásából a KutatóCentrum által végzett villámkutatás 4306 fő online megkérdezésével 2011. november 18-22. között zajlott. A számítástechnikai és szórakoztató elektronikai rangsor a Depo.hu saját statisztikái alapján, a 2011. november 15. - 2011. november 30. között regisztrált termékkeresési adatok összesítésével készült.

hvg360 Matalin Dóra 2024. december. 18. 19:30

Mazzag Izabella, az Azahriah-film rendezője: Az a hitvallásom, hogy nem kell mindent érteni, néha elég csak érezni

Elvégezte a Táncművészeti Egyetemet, de tudta, hogy az SZFE-re kell járnia. A Színművészeti átalakítása óta szimbolikus rémálmai vannak. <strong>Falkám című filmje sikere váratlanul érte, azóta állandóan a pszichés betegségről kérdezik. </strong>Szívesen válaszol, mert sok pozitív visszajelzést kap, hogy mennyi embernek segít ezzel. HVG-portré.