A brandépítés szakértői, valamint jelentős hazai márkák képviselői veszik górcső alá a magyarországi kulináris világ...
A brandépítés szakértői, valamint jelentős hazai márkák képviselői veszik górcső alá a magyarországi kulináris világ, a turizmus és az ehhez kapcsolódó brandépítés legfontosabb kérdéseit a „Mit esznek rajtunk?” címmel megrendezett MagyarBrands Konferencián. A résztvevők között szerepel többek között Kincses Márk, a Magyar Turizmus Zrt. marketing stratégiai titkára, aki a nemzeti turisztikai marketing szempontjából világítja meg a bor és gasztronómia világát érintő kérdéseket „Mióta megismertem a Kunleányt…” című előadásában.
A szimpóziumon választ kapunk a többi között arra, hogy mit tehetnek az egyes brandek tulajdonosai azért, hogy sikeressé és ismertté váljanak hazánkon belül és kívül, illetve mennyire lehet vonzó Magyarország gasztronómiája turisztikai szempontból a külföldiek számára. Vajon még mindig a paprika országa vagyunk? Mi határozza meg a magyarok étteremválasztását? Mitől lehet sikeres egy gasztromárka?
Az eseményen Kincses Márk mellett előadást tart: Wiszkidenszky András, a Dining Guide kiadója és zsűri elnöke, Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója, László Géza, a Business Superbrands Szakértői Bizottság tagja, Eran Yasur, a Forum Publishing Ltd. kiadója, Aczél László, a Young & Rubicam vezérigazgatója, valamint Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem Marketing tanszékének tagja.
Az előadásokat követően egy kerekasztal beszélgetés zárja a rendezvényt, amelyen a Pick, Kalocsai, Tokaji, Törley és Gyulai vezetői vitatják meg a népszerű hazai márkák brandépítésének lehetőségeit, a gasztromarketinget érintő aktuális kérdéseket. A konferencia vendégeit az előadások után a Dining Guide Food Show-n és a Budai Gourmet fesztiválon látják vendégül.
A MagyarBrands Konferencia idei témaválasztása szorosan kapcsolódik a Dining Guide Foodshow programjához, amelyet a Budai Gourmet fesztivállal egy helyen és egy időben rendeznek meg 2011. június 3. és 5. között a Millenáris Parkban. Az esemény a térség legnevesebb séfjeit, szakembereit és ínyenceit hozza el Budapestre, blogkóstolóval, főzőbemutatókkal, csokimanufaktúrák előadásaival és számos vonzó programmal várják az érdeklődőket. A szervező Dining Guide étteremkalauz nem titkolt célja, hogy a rendezvényeknek köszönhetően Budapest a régió kulináris fővárosává, ezzel turisztikai központtá váljon.