Last minute bevásárlás húsvétra
A nagy rohamban is megfigyelhető, hogy a honi fogyasztói társadalomban bő két évtized után lassan kezd megjelenni a...
A nagy rohamban is megfigyelhető, hogy a honi fogyasztói társadalomban bő két évtized után lassan kezd megjelenni a tudatos vásárló. Az elhúzódóan kedvezőtlen gazdasági környezet hatására gyökeresen megváltoztak a fogyasztói szokások. A 2000-es évek elején jellemző, túlköltekező, hedonista élelmiszervásárlás már a múlté – állapítja meg közös felmérésében a Hússzövetség és a GfK Hungária. A fogyasztók előbb informálódnak, s csak aztán veszik kezükbe a kosarat. A választás szempontjai között hátrébb szorultak a bolt minőségére vonatkozó szempontok – így például az üzlet kinézete vagy a márkatermékek kínálata – viszont jelentősen megnőtt az akciók jelentősége. A vásárlók hajlandóak nagyobb távolságokat is megtenni a jobb ajánlatok reményében. A cikk folytatását ide kattintva olvashatja!