2011. április. 22. 10:41 life-style.hu Utolsó frissítés: 2011. április. 22. 10:39 Shake

Last minute bevásárlás húsvétra

A nagy rohamban is megfigyelhető, hogy a honi fogyasztói társadalomban bő két évtized után lassan kezd megjelenni a...

A nagy rohamban is megfigyelhető, hogy a honi fogyasztói társadalomban bő két évtized után lassan kezd megjelenni a tudatos vásárló. Az elhúzódóan kedvezőtlen gazdasági környezet hatására gyökeresen megváltoztak a fogyasztói szokások. A 2000-es évek elején jellemző, túlköltekező, hedonista élelmiszervásárlás már a múlté – állapítja meg közös felmérésében a Hússzövetség és a GfK Hungária. A fogyasztók előbb informálódnak, s csak aztán veszik kezükbe a kosarat. A választás szempontjai között hátrébb szorultak a bolt minőségére vonatkozó szempontok – így például az üzlet kinézete vagy a márkatermékek kínálata – viszont jelentősen megnőtt az akciók jelentősége. A vásárlók hajlandóak nagyobb távolságokat is megtenni a jobb ajánlatok reményében. A cikk folytatását ide kattintva olvashatja!

Itthon hvg.hu 2025. január. 09. 14:00

Szabó Andrea szociológus a Fülkében: Magyar Péter nem érte el a Fidesz magszavazóit, stabil a tábor

Videóra vált podcatsunk, a Fülke. A hangban követne bennünket, az a megszokott streamingfelületeken továbbra is megtalál minket, de most már a YouTube-on videóban is kint lesznek adásaink. Az új évad első részében Szabó Andrea szociológust kérdezte a Rogánt ért amerikai szankciókról, a Fidesz fiatalokat célzó stratégiájáról és többek között Magyar Péter dilemmáiról Kacskovics Mihály Béla.