Beckham lesz a titkos fegyver az amerikai elnökválasztási kampányban?
Állítólag több elnökjelölt is szeretné megszerezni Beckham arcát kampányának erősítéséhez.
Jól jön a kampányhoz? © AP |
Tény, hogy a Beckham házaspár már többször próbálkozott az Egyesült Államok meghódításával, mindig Victoria ösztönzésére és minden alkalommal sikertelenül. Volt itt lemezszerződés, divatreklám, díjátadón megjelenés, de sem a piac, sem a média nem volt vevő rájuk, még ki is nevették őket provinciális stílusuk miatt.
A helyzet most mégis más, holott David akkoriban sem volt kisebb sztár a saját területén, Victoria pedig azóta sem lett sem okosabb, sem szebb. Pusztán az a tény, hogy Becks most egy amerikai csapatnak fog játszani, nehezen elképzelhető, hogy hirtelen érdekessé tette volna a házaspárt, és a hírekben való megjelenésük, a pozitív kritikák megjelenése már korábban megkezdődött. Talán az is befolyásolta társadalmi elfogadottságukat, hogy az utóbbi években gondosan megválogatták társaságukat, egyre nagyobb sztárok barátaiként jelentek meg, mostanában például Tom Cruise-zékkal járnak össze rendszeresen. Victoria stílusa is megváltozott, öltözködését a leghíresebb divattervezők befolyásolják.
Akárhogy is történt, akárki is áll az amerikai költözés és munka hátterében, lefutott az első tévéreklám David Beckham arcával, mégpedig nem is akármikor, hanem az év legnézettebb és legdrágább műsoridejében, a Superbowl döntő egyik szünetében. A brit Hello Magazin jelentése szerint a hirdetés felkeltette a lassan beinduló elnökválasztási kampány jelöltjeinek, vagy inkább a jelöltek tanácsadóinak figyelmét és elkezdődött a tapogatózás Beckham irányába, milyen feltételekkel lehetne bevonni a kampányba. Beckham nyilván nem fog szavazni az amerikai elnökválasztáson, tekintve, hogy brit állampolgár és az is kíván maradni, pont nemrég jelentette ki ismét, hogy számára a fociban elsődleges a hazájáért való játék.
Hogy akkor mégis mit akar tőle Hillary Clinton és Rudy Giuliani, az nem egészen tiszta, de a kommunikációs szakértők bizonyára valami általuk igen fontosnak gondolt okra hivatkozva szeretnék Beckham arcát és személyét felhasználni egy esetleges tévés kampányhirdetésben, talán a függetlenség, az objektivitás látszatát próbálják megteremteni egy nem hazai sztár szerepeltetésével. Bár előfordulhat, ha leülnek tárgyalni és meghallják az árat, akkor talán inkább keresnek valakit mégis a bennszülött gárdából, aki elkötelezettként kevesebb pénzzel is beéri. Mert a Beckham házaspár érdekvédelmi képességei egészen biztosan nemzetközi sztár színvonalúak.
Kádár Mónika