Plázs hvg.hu 2015. január. 12. 16:03

Felélesztik Marilyn Monroe-t

Marilyn Monroe-t egy amerikai kozmetikai cég választotta 2015-ös reklámarcának.

Norma Jeane-től Marilyn Monroe-ig. A Max Factor kozmetikai cég ezt az átalakulást helyezi új kampányának középpontjába, ezzel feléleszti a negyvenes évek szexszimbólumát. A 36 évesen elhunyt színész-énekesnő, és Kennedy-üdvöske már 2011-ben is "visszatért", akkoriban a Dior választota reklámarcának.

AFP

A Max Factor kreatív igazgatója szerint „Marilyn a csábító piros ajkakat, a selymes arcbőrt és a fekete szemhéjtust a 40es évek óta népszerűsíti". Szerinte ezek még mindig dominálnak a szépségiparban, ezért döntöttek úgy, hogy idei reklámplaktájaikon Monroe fog szerepelni.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.