Plázs hvg.hu 2014. február. 25. 22:29

Elözönlötték az internetet a bugyis selfie-k

Zseniális ingyenreklámot talált ki a Calvin Klein.

Calvin Klein Dual Tone az új kollekció neve, a divatdcégnél pedig a marketingesek is követik a trendeket, így a kampány során meglovagolták a selfie-dilit. Először is elküldtek 100 celebritásnak a divat- és a popszakmából egy-egy darabot az új alsónemű-kollekcióból, és megkérték őket, hogy fotózzák le magukat benne.

Olyanok fogadtak szót, mint Miranda Kerr, Lara Stone vagy Fergie. Ha pedig valaki ilyen bugyit villant, akkor mindenki tudja, hogy az Calvin Klein, hisz a gumírozáson hatalmas betűkkel szerepel a márkajelzés.

Lara Stone CK-ban
Instagram

Így az Instagramon és a Twitteren elindult az özönvíz, hisz a fent említett sztárok milliós rajongótáborral rendelkeznek. A #mycalvins taggel ellátott fotók így bejárják az internetuniverzumot és egyre többen posztolják magukat bugyiban vagy alsónadrágban. Már csak azért is, mert a legjobbakat a Calvin Klein is kiteszi Tumblr-oldalára.

Miranda Kerr
Instagram
A civiliek is ráharaptak
Instagram
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.