Az American Apparel fehérneműit dús fanszőrzetű kirakati bábukon népszerűsíti egy New York-i üzletében Valentin napra készülve, és fehérnemű-modelljeit is megkérte, hogy ne borotválkozzanak a fotózáshoz.
A fanszőrzet, a maszturábálás és a menstruáció. Ezekre a tabutémákra hívná fel a figyelmet az American Apparel, az első témát pedig már fel is dolgozta. Az amerikai ruházati márka például a fehérneműit olyan kirakati bábukon mutatja be, melyekre dús fanszőrzetet applikáltak.
A fehérnemű-kollekció tervezője, Petra Collins azt nyilatkozta a merész ötletről: "A saját magunk urai vagyunk, tudatában saját szexualitásunknak. Érdekes, hogy a szexualitást és a reprodukciót ábrázoló képeket amellett, hogy takargatni kell, még sokszor undorítónak is látják" – mondta a dizájner. Igaza is lett, az East Houstonban található kirakat előtti járókelők közül sokan kiakadtak a látványra.
A kirakat tervezője Dee Myles az új kirakatdizájnnal a közelgő romantikus ünnepet, a Valentin napot akarta egy új, nyers oldalról megközelíteni, miközben azt is fontosnak tartja, hogy felvillanyozza az embereket: "valójában mit gondolnak gyönyörűnek és szexinek?"
A képeket a kirakatról a Daily Mailen nézhetik meg.
Az American Apparel webdoldalán is provokál: olyan modellekkel mutatják be az átlátszó anyagú fehérneműket, akiknek ugyancsak látszik a fanszőrzetük, illetve piacra dobtak egy pólót, amelyen egy vagina látható menstruáció közben.