Plázs hvg.hu 2013. április. 16. 14:01

Meredező hímtagok, párzási pozíciók: íme, a legfélresikerültebb logók

Vannak emblémák, melyek másra engednek következtetni, mint amit a cég tevékenysége, és nemhogy mosolygásra, de pirulásra késztetnek.

Égbe meredő falloszok, párzási pozíciók, pedofília. Kérdés, hogy a vállalatvezetés miért nem szúrta ki a kreatívok megtekintésénél, hogy a készülő logó ciki mellékzöngével gazdagodik, vagy egészen mást üzen, mint amit a cég szolgáltat.

A Huffington Poston csokorba gyűjtötték a legcikibbeket, íme néhány példa:

A Sun Rise Sushi a felkelő napot próbálta meg ábrázolni
Huffington Post
A Computer Doctors egere
Huffington Post
Virgonc szatellit a Sat Medtől
Huffington Post
A gyermekgyógyászati cég visszahívta a logót
Huffington Post
hvg360 Nemes Nikolett 2025. március. 29. 20:00

„Iszonyatos stressz az X generáción, hogy felfogja, mit jelent ma az öregedés”

A magyar lakosság több mint 40 százaléka ötven év fölötti, nekik kell elsőként szembenézniük az idő múlásával. Miben más ma az öregedés, mint néhány évtizede? Mi mindent tehetünk, hogy a lehető legjobban éljük meg ezt az időszakot, és mit tehetünk az öregséggel kapcsolatos sztereotípiák ellen, amelyek máig makacsul tartják magukat?