Ünnepi sörösüveget tervezhetnek a Heineken rajongói. A tét nagy: milliók koccintanak majd a győztes palackkal.
Teljesen szabad kezet kapnak azok a vállalkozókedvű sörfogyasztók, akik szívesen viszontlátnák nevüket a Heineken történelemkönyvében. A holland söróriás 1873 óta tartja felebaráti sörmámorban a fél világot, az évforduló alkalmából pedig egy évig a fogyasztók által tervezett limitált üvegekbe töltené a szeszesitalt.
A pályázati kiírás szerint a sörösüvegtervezésben bárki szabadon kiélheti magát, a kész alkotásokat pedig a márka Facebook oldalára feltöltve várhatja a zseniére reflektáló kritikákat. Egyben ez az első alkalom, hogy a minél kreatívabb tervek megszületését elősegítendő, a cég elérhetővé teszi összes féltve őrzött archív képét, logóját, csomagolását.
Az elmúlt hónapokban önjelölt és profi formatervezők, grafikusok tömegei fáradoztak a tökéletes palack megtervezésén. Magyarországot a Heineken felkérésére hivatalosan nyolc fiatal tervező is képviseli, az ő munkáikból március 21-én az Erzsébet téri Le Méridien Budapest White Lounge bárjában kiállítás is nyílik. A nemzetközi mezőny legjobb 30 alkotását áprilisban, a milánói Divathéten is bemutatják.
Azon kívül, hogy a sörösüveg verseny győztesét a lakóhelyének 50 kilométeres körzetében minden bizonnyal a kocsmák pápájának választják majd, a hivatalos közlemény szerint a pályázat arra is remek lehetőség, hogy a rajongók saját személyiségükön túl nemzetüket is belegyúrják alkotásaikba. Jöhet a kalocsai mintás Heineken.
A pályázati kiírás szerint a sörösüvegtervezésben bárki szabadon kiélheti magát, a kész alkotásokat pedig a márka Facebook oldalára feltöltve várhatja a zseniére reflektáló kritikákat. Egyben ez az első alkalom, hogy a minél kreatívabb tervek megszületését elősegítendő, a cég elérhetővé teszi összes féltve őrzött archív képét, logóját, csomagolását.
„Büszkék vagyunk, hogy idén is világszerte több millió feltörekvő tehetséget mozgatunk meg, akik teljes alkotói szabadsággal a történelmünk emlékei és saját egyéniségük ötvözésével létrehozhatják a Heineken jövőjét” - fogalmazott Bram Westenbrink, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. marketing igazgatója, annak kapcsán, miért tartják mérföldkőnek a jubileumi pályázatot a cég történetében.
Az elmúlt hónapokban önjelölt és profi formatervezők, grafikusok tömegei fáradoztak a tökéletes palack megtervezésén. Magyarországot a Heineken felkérésére hivatalosan nyolc fiatal tervező is képviseli, az ő munkáikból március 21-én az Erzsébet téri Le Méridien Budapest White Lounge bárjában kiállítás is nyílik. A nemzetközi mezőny legjobb 30 alkotását áprilisban, a milánói Divathéten is bemutatják.
Azon kívül, hogy a sörösüveg verseny győztesét a lakóhelyének 50 kilométeres körzetében minden bizonnyal a kocsmák pápájának választják majd, a hivatalos közlemény szerint a pályázat arra is remek lehetőség, hogy a rajongók saját személyiségükön túl nemzetüket is belegyúrják alkotásaikba. Jöhet a kalocsai mintás Heineken.