Plázs hvg.hu 2013. január. 15. 16:23

Új eszkimó reklámozza a mirelit zöldséget - videó

A Sweetchili Reklámügynökséget arculati feladatokkal bízta meg a Mirelite Mirsa. A fagyasztott termékeket gyártó és forgalmazó vállalkozás tendernyerés útján bízta meg az ügynökséget.

A Mirelite Mirsa a kiírt tender után a Sweetchili Reklámügynökséget bízta meg, hogy készítse el a márka új arculatát - írja az Élelmiszer Online. A Mirsa 2010ben megvette az 1945 óta létező Mirelite-et, ezért döntött úgy a fagyasztott termékeket forgalmazó vállalkozás, hogy a márkát egy ráncfelvarrás után újra bevezeti. Íme, az új eszkimóval készült reklámszpot.

És itt a régi logó:

Öreg eszkimó
Mirelite
hvg360 Czeglédi Fanni 2025. május. 01. 19:30

Pár perc nevetés fél óra edzéssel ér föl – így vegyük rá magunkat egy kiadós hahotázásra

A nevetés olyan szorongásoldó eszköz, ami nem kerül pénzbe, mindenkinek a rendelkezésére áll, és egyből érezzük a felszabadító hatását. Még akkor is, ha a társadalmunkban nem mindig elfogadott csak úgy röhögcsélni. Hogyan alakult ki a nevetés, mi történik az agyunkban ilyenkor, és vicc-e a hahotajóga, vagy tényleg hasznos? A nevetés világnapján ezekről is kérdeztük Szabó Attilát, az ELTE és a SZIE pszichológiaprofesszorát, aki régóta vizsgálja a humor élettani hatásait.