Plázs hvg.hu 2012. december. 20. 13:59

A Pocaknál is volt rosszabb reklám az idén, íme

A Brad Pitt-tel készült Chanel 5 parfüm-reklám 2012 legrosszabbja.

Nem lehet tudni elsőre, hogy paródia, vagy komolyan gondolják. Brad Pitt muskétás fizimiskával, zsebre tett kézzel, egy üres szobában beszél a kamerába, reszelős hangon. Az élet nagy igazságairól, az útról, azaz hogy nincsenek is. Aztán az álmokról, a sorsról, a szerencséről, az elkerülhetetlenről. Egy nőhöz beszél? Vagy magához a termékhez? Ez sem világos. A görcsösen művészi reklámmal nem csak Brad Pitt járatta le magát a közvélemény szerint, hanem a Chanel 5 is, melynek története 1921-ig nyúlik vissza. Az október közepén megjelent a hirdetésért Pitt állítólag több mint 4 millió dolláros gázsit zsebelt be, most kikiáltották az év legrosszabb reklámjának:

A rossz reklámokban az a jó, hogy sok paródia készül hozzá, ezt a hirdetést is többféleképpen kifigurázták már. A kutyás az egyik legnépszerűbb, ami Kennel 5 néven fut a Youtube-on.

Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.