Tíz éve nem tett ilyet a Marks and Spencer
Down-szindrómás kisfiú a Marks & Spencer karácsonyi kampányának hőse - számolt be a divany.hu.
Tíz éve az idei az első alkalom, hogy a Marks and Spencer nem hírességekkel készíti karácsonyi kampányát, hanem fiatal modell-lányokat és vidáman ugráló gyerekeket lehet majd látni reklámfilmjében, melyet a következő hat hétben a britek főműsoridőben nézhetnek - írja a divany.hu.
A gyerekszereplők közé beválogatták Seb White-ot, a Down-szindrómával született négyéves kisfiút is, aki csokornyakkendőben és kötött kardigánban látható a többi gyerek társaságában. White ezzel a kampánnyal beállt a Target and Nordstorm reklámban látható hat éves Ryan Langston és a tíz hónapos, szintén Down-szindrómás Valentina Guerrero mellé a sorba.
A kisfiút édesanyja, Caroline jutatta be a brit márkához, akit szülőként zavart, hogy a fogyatékossággal élő gyerekekről a kialakult sztereotípiák miatt megfeledkeznek a ruhamárkák kampányaiban, így fia képével együtt egy üzenetet küldött a Marks & Spencer Facebook-oldalára, melyet az oldal követői azonnal felkaroltak. Nem sokkal később pedig a márka marketingese helyet ajánlott a mosolygós kisfiúnak a karácsonyi kampányban.