2012. október. 26. 14:53 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. október. 26. 14:41 Plázs

Az Ourstyle Boutique megnyitja második pop-up üzletét a karácsonyi szezonra

Október 30. és december 31. között a Ourstyle Boutique pop-up üzletet nyit húsz magyar dizájner kínálatával a Mom Parkban.

Október 30. és december 31. között a OurStyle Boutique választékának különleges szelekcióját ismerhetik meg a magyar divat rajongói. A MOM Park emeletén nyiló OurStyle Exclusive a legjobb hazai tervezők kollekcióit mutatja be, a vásárlók a két hónapig nyitva tartó új pop-up üzletben új termékekkel és dizájnerekkel egyaránt találkozhatnak.

Az OurStyle Exclusive-ban több, mint húsz magyar dizájner, köztük Anh Tuan, Konsánszy Dóra, Abodi Dóra, AnnaEva, Sármán Nóra, Vágó Réka, Lokalwear, és a Kepp Showroom egyedi darabjai vásárolhatók meg. Emellett új tervezők is bemutatkoznak: Balázs Lilla, Roushk, Doridea, Rienne.

 Az üzlet megnyitóján két exkluzív kollekció is debütál: az ANH TUAN Ourstyle számára tervezett színes, kedvező árfekvésű táskái és kiegészítői, illetve az IVANKA egyedi ConcreteGenezis ruha- és kiegészítő kollekciója, mely Magyarországon először lesz megvásárolható az OurStyle Exclusive-ban és a webshopban.

Az Aréna Pázában található Ourstyle Boutique-ban továbbra is nyitva tart és elérhető a ruhák, cipők, táskák, ékszerek és kiegészítők teljes kínálata.

Az Ourstyle célja a kezdetektől, hogy vásárlói magas minőségű, egyedi darabokkal bővíthessék ruhatárukat. A cég 2010-ben kezdte meg működését webshopként, majd a fokozott érdeklődés kielégítése végett több ideiglenes boltot is nyitott, ahol a vevők kedvükre válogathatnak a magyar divattervezők különleges darabjaiból. Az idén az Aréna Plázában nyitott pop-up bolt több, mint 35 magyar divattervező folyamatosan megújuló kollekciójával várja az érdeklődőket. Az elmúlt két év tapasztalata azt mutatja, hogy a magyar közönség nyitott a bolt által képviselt értékekre, a webshopon keresztül pedig egyre több külföldi vásárló, főleg az Egyesült Államokból, Franciaországból és Angliából, érdeklődik a termékek iránt, igazolva a magyar divattervezők munkájának versenyképességét a nemzetközi divatpiacon.