2012. augusztus. 30. 19:00 hvg.hu Utolsó frissítés: 2012. augusztus. 30. 19:10 Plázs

Topless modell reklámozza az új Toyotát, a bugyiján valami furcsa - videó

A Toyota egy piros bugyis modellel reklámozza az új Aurist. Felül semmi, alul picivel több a megszokottnál. Kicsit sokkoló, de előremutató hirdetéssel rukkolt elő az autógyár.

Határozott, kifutóra ütemezett léptek, kihívó tekintet. Hosszú, szőke haj, kabát alatt semmi, alul piros bugyi. A modell egy tűzpiros autó felé közelít, leveszi a felsőt, hátulról kicsit gebe. Ahogy odaér, megfordul, csipőre teszi a kezét. Sztav Sztrasko nem nő, testben semmiképp, bár arca szelíd, bájos, sőt megkapó.

A Toyota merész lépésre szánta el magát, új Aurisát egy androgün modellel reklámozza. Andrej Pejics után az ukrán származású, Tel Avivban élő húszéves Sztraskot is egyre több hirdető keresi, hogy kicsit sokkoljon, és osztatlan figyelmet szerezzen a portékának. Sztrasko amúgy szereti ezt a szerepet, azt mondja a kifutón nő, de az életben nem szeret konkrét határt húzni a nemek között. Az ilyen kampányok pedig reményei szerint nagyban hozzájárulhatnak a transzneműek elfogadásához.

A klipet egy hét alatt több mint 4 millióan nézték meg a Youtube-on.
hvg360 Tornyos Kata 2025. május. 06. 20:00

Dorka maximum fokozaton készül az érettségire, mégis stresszel – kiégő tinédzsereket termel a magyar oktatás

Állandó fáradtság, ingerlékenység, alvási problémák, megváltozott evési szokások, koncentrációs nehézségek – sokak számára csenghetnek ismerősen a felsorolt tünetek, ugyanis a 10 és 19 év közötti magyar fiatalok közül minden ötödik küzd valamilyen mentális zavarral Magyarországon. Bár a „kamaszkori kiégés” egyelőre nem hivatalos diagnózis, a jelenség nagyon is valós, és egyre több fiatalt érint. Mi áll a háttérben, és mit tehetünk a megelőzésért?