Plázs MTI 2012. május. 10. 11:25

Brad Pitt lesz a No. 5 új arca

Brad Pittet választották a Chanel No. 5 parfüm új reklámarcának - jelentette be szerdán a francia divatház.

A Chanel rövid Twitter-üzenetben tette közzé az új kampányhoz kapcsolódó döntést. A divatház nem fűzött egyéb tájékoztatást a bejelentéshez, holott vélhetően ez az első alkalom, hogy az elegáns női parfümöt egy férfival akarják népszerűsíteni.

A 48 esztendős Pitt világszerte körberajongott filmsztár, számos kasszasiker főszereplője. A színész olyan elődök után reklámozza majd a csúcsmárkát, mint Nicole Kidman vagy Catherine Deneuve.

Brad Pitt
MTI/EPA

A Chanel No. 5 az első parfüm volt, amellyel Coco Chanel divatdiktátor 1922-ben a piacra lépett. A legendás francia márkáról sokaknak Marilyn Monroe jut az eszébe a színésznő elhíresült mondásáról, hogy az ágyban csupán ezt az illatot viseli magán.

Kult Sztupa Melitta Boglárka 2025. január. 08. 19:48

„Varázslatos, de nehéz is látni, hogy valaki, akit már ennyire szeretsz, rohan be sírva az erdőbe, te meg ott vagy kamerával a kezedben”

Felépülő függőkről szól Miklós Ádám negyedik, egész estés dokumentumfilmje, a Varsói Nemzetközi Filmfesztiválon a zsűri különdíját elnyerő Mélypont érzés. A filmben megismerhetjük Borókát, a nehéz családi háttérrel rendelkező gimnazista lányt és Szilvesztert, a fiatal, szexualitásával küzdő férfit, akik a budapesti Megálló Csoport Alapítvány foglalkozásain vesznek részt. A Megálló reintegrációs közösségi házában olyan innovatív módszereket alkalmaznak terápiás céllal, mint amilyen például a sziklamászás. Erről is kérdeztük a film alkotóját, de szóba kerültek még a dokumentumfilmezés etikai dilemmái, a filmesek felelőssége, a függőség társadalmi megbélyegzettsége, valamint a mentális egészségünkkel való törődés jelentősége.