Plázs hvg.hu 2012. április. 04. 11:58

David Beckham "csomagja" túl szexi a gyerekszemnek

David Beckham H&M-nek készített alsóneműreklámján háborognak a gyerekvédők.

"A pózai és arckifejezése legfeljebb enyhén szexuálisak" - ezzel indokolta a brit reklámhatóság a David Beckham-reklámok elleni kereset elutasítását. A futballista H&M-nek készített kampányán találtak kivetnivalót a gyermekjog-védők, akik szerint igenis "inzultáló", hogy Beckham egy szál fecskében, és egyéb szűkebb és bővebb fazonú alsónadrágban tekint le az óriásplakátokról. Az üzletlánc tulajdonosai sem értik a panaszt, a reklám lényege szerintük, hogy "a ruhadarab funkcióját és szabását" bemutassák, bár azt is hozzátették, hogy leginkább a 18-39-es korosztályt célozták meg a termékkel - írja a Daily Mail. Az épületeket díszítő plakátokat azonban nem csak ők látják.



hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.