Ha szépségápolásról van szó, a magyar termékek ritkán tudják felvenni a versenyt a multik szénné reklámozott árujával.
Ha szépségápolásról van szó, a magyar termékek ritkán tudják felvenni a versenyt a multik szénné reklámozott árujával. Pedig attól, hogy egy arckrém magyar, még lehet nagyon jó. Sőt, külföldön esetleg még sikeresebb, mint itthon. Pontosan ez történt a lassan klasszikussá váló Hélia-D márkával, amelynek Amerikában és Japánban is hatalmas rajongói tábora alakult ki, már teszteljük is számos terméküket is hamarosan külön cikkben számolunk be tapasztalatainkról. Aztán ott van még a hasonlóan legendás Ilcsi, de sajnos hiába kerestük meg a céget már többször is, nem kívántak részt venni tesztjeinkben. Nemrég jelent meg a piacon a Salvus arcápoló termékekkel, náluk is próbálkoztunk, hiába. Viszont sikerült kipróbálnunk a kétség kívül legjobb magyar arckrémet is, amelynek neve talán itthon még kevésbé ismert szélesebb körben, de most igyekszünk jó hírét terjeszteni.
A történet tündérmeseszerűen kezdődött. Stephen de Heinrich de Omorovicza, egy nemesi magyar család leszármazottja múltját jött kutatni Budapestre, és természetesen a fürdőket is meglátogatta. Különösen közelt állt szívéhez a Rácz fürdő, melyet egyik őse megvásárolt a XIX. században, hogy létrehozza Európa legmodernebb fürdőkomplexumát. Feleségével, Margarettel együtt lenyűgözte a fürdők számtalan pozitív hatása, ezért úgy döntöttek, kiderítik, milyen kémiai és fiziológiai folyamatok állnak a háttérben. Egy Nobel-díjas bőrgyógyászati laborral közösen fejlesztették ki különleges krémeiket, melyek a magyar vizek jótékony hatásán alapulnak, modern technológiával kiegészítve. És ezzel megszületett a legújabb magyar arcápolási márka legenda: az Omorovicza.
Furcsa módon mi a brit lapokban olvastunk először a márkáról és őszintén szólva voltak kétségeink, mert túl heves volt a rajongás. De most, miután kipróbáltuk a márka egyik slágertermékét, mi is csak jókat, nagyon jókat tudunk mondani.
A márka termékei az arc- és testápolás minden területét lefedik, viszonylag sok kozmetikum közül válogathatunk. Találunk arctisztító termékeket, ránctalanító és hidratáló krémeket, szemkörnyékápolót, színezett arckrémeket, valamit testápolókat. Természetesen minden bőrtípusra gondoltak, a zsírostól a szárazig, a fiataltól az idősebbig. Különlegesség, hogy saját önbarnítóval is rendelkeznek, melyet arcra és testre egyaránt használhatunk.
A hatékonyság felől tehát már a legkisebb kétségünk sincs, az Omoroviczával egyetlen gond van csak: az ára. Mind a minősége, mind az ára alapján luxuskategóriás termékről beszélünk, az általunk kipróbált arctónus javító 20 ezer forint körül kapható, ez körülbelül Chanel szint. Igazán nem vagyunk mániákus költekezők, de ha valaki hajlandó és képes ennyi pénzt kiadni egy arckrémért, akkor azt javasoljuk, mindenképpen próbálja ki az Omoroviczát. Ha másképp nem megy, még mindig ott a karácsony...