Ezekből tett közzé csokornyit a légitársaság háromezer utaskísérőjének "élményei" alapján.
Ezekből tett közzé csokornyit a légitársaság háromezer utaskísérőjének "élményei" alapján. A leggyakoribb teljesíthetetlen óhaj: "Ki tudná nyitni az ablakot, kérem?"
Sokan kérik, hogy ugyan szóljon már a légi kisasszony a pilótának: vezessen simábban, ne hagyja dobálódzni a gépet.
Volt olyan utas, aki azt szerette volna, ha lehalkítják a repülőgép motorjait, mert túl zajosak. Több szülő is túlbecsüli a repülők méretét, mert akadt közöttük, aki azt kérte, hogy vigyék gyermekeit - ha nem is játszótérre, de legalább - a játszószobába. Mások afelől érdeklődtek, hogy van-e a gépen McDonald's étterem.
Az, hogy masszázsterem létét is feltételezik a repülőn egyes utasok, még nem teljesen földtől elrugaszkodott gondolkodás, ám volt, aki egy Barbie babát akart bejelentetni az utaskísérővel masszírozásra.
A szokatlan kérések között említette a The Daily Telegraph című brit lap azt is, hogy valaki a légikisasszonyokkal kerestette elgurult üvegszemét.
MTI