Plázs travelline.hu 2010. január. 29. 17:23

Hashajtótól szenved egy egész francia kisváros

Ez változott meg, amikor a gyártó Cooper gyógyszercég néhány hónappal ezelőtt országos reklámkampányba kezdett...

Ez változott meg, amikor a gyártó Cooper gyógyszercég néhány hónappal ezelőtt országos reklámkampányba kezdett, amelyben egy nadrágját letolt férfi képével népszerűsítik a szert. Az azonos nevű savoyai város, mely hírét üdülőhelyként akarja fenntartani, persze nem túlzottan örül ennek. A városi tanács ezért arra kérte a Coopert, hogy változtassa meg a gyógyszer nevét, és állítsa le a reklámokat.

Flickr (Creative Commons) - claytron

A gyógyszercég reakciójában hangsúlyozta, hogy több mint négy évtized után nem könnyű megváltoztatni egy márka nevét. Arra ugyanakkor hajlandónak mutatkoztak, hogy újragondolják és átalakítsák a reklámot.

MTI