Felújítja és átalakítja francia üzleteit a McDonald's. A tervezéssel Patrick Norguet designert bízták meg, aki saját székei mellett a célcsoportok szélesítésének koncepcióját is eladta a hamburgeres cégnek.
A Mekibe elsősorban tizenévesek járnak (ott is), ezért a belső terek irdalása során a tervező kiemelt hangsúlyt helyezett a családok kényelmére is - szélesítendő a vendégek körét, emellett a jelenlegi trendekre is odafigyelt, így a jellemző látogatók szokásaihoz igazította az éttermeket: van hely magányos tiniknek, asztalra várakozóknak és nagyobb létszámú családoknak, társaságoknak is.
A rendelési lehetőségek is bővültek, a szokásos pultos megoldás mellett a boxokban digitális terminálokon is rendelhetnek a vendégek.
A különböző szekciókat elsősorban furnérból készített térelválasztók határolják, melyek organikus formákat követnek - a tervezői filozófia szerint a termékek természetességét és a társaság gyökereit, tradícióit emelve fel. Fotók az új francia Meki-belsőkről a Design Pumpa blogoldalon.