Napi merítés hvg.hu 2010. február. 10. 19:20

Miért így hirdetett a Google a Super Bowlon?

A Super Bowl az amerikai sportélet elsőszámú eseménye, amin hirdetni presztízs. Idén a Google is belépett a hirdetők közé, a Csirip online PR-blog szerzője azonban nem érti, miért egy sima brandépítő reklámmal.

A webes cégek kapitalizációjának növekedésével a webes óriások a hagyományos médiumokban való hirdetések felé mozdultak. A folyamat logikus lépése volt a legdrágább helyeken, így a Superbowlon való megjelenés. A hirdető személye - a Google - és a megjelenés módja - konkrét termék reklámozása helyett brandépítő reklám a Buzz élesítése előtt két nappal - ugyanakkor némileg meglepő, véli a blogger.

A teljes bejegyzés elolvasható a blogon.

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?