Napi merítés hvg.hu 2010. február. 10. 19:20

Miért így hirdetett a Google a Super Bowlon?

A Super Bowl az amerikai sportélet elsőszámú eseménye, amin hirdetni presztízs. Idén a Google is belépett a hirdetők közé, a Csirip online PR-blog szerzője azonban nem érti, miért egy sima brandépítő reklámmal.

A webes cégek kapitalizációjának növekedésével a webes óriások a hagyományos médiumokban való hirdetések felé mozdultak. A folyamat logikus lépése volt a legdrágább helyeken, így a Superbowlon való megjelenés. A hirdető személye - a Google - és a megjelenés módja - konkrét termék reklámozása helyett brandépítő reklám a Buzz élesítése előtt két nappal - ugyanakkor némileg meglepő, véli a blogger.

A teljes bejegyzés elolvasható a blogon.

hvg360 hvg360 2025. március. 01. 13:00

Miért teszi rosszul, aki most jobban fél a repüléstől?

Az elmúlt hetekben bekövetkezett légi balesetek fényében érthető módon nő azok száma, akik komolyan tartanak a repüléstől. Rosszul teszik, a légi közlekedés a legbiztonságosabb utazási mód, s ahogy telnek az évek, úgy válnak egyre ritkábbá a katasztrófák.