2010. február. 04. 12:25 hvg.hu Utolsó frissítés: 2010. február. 04. 12:15 Napi merítés

Bárkiből lehet nyuszilány

Az argentin Playboy új víruskampánya nagyon eredetin használja ki a közösségi média erejét. Az Adrenalin blog szerint csupán egy webkamera kell, és bárkiből lehet nyuszilány.

A bevállalós hölgyeknek csupán egy webkamerára van szükségük, és máris úgy érezhetik magukat, mintha egy profi műteremben lennének, profi stábbal. Ha elkészült a fotósorozat, ki lehet válogatni a legjobbakat, amiket aztán a barátok és a netezők is pontozhatnak. És csak most jön a java: a következő argentin Playmate az lesz, aki a legtöbb voksot kapja. Innentől kezdve már túlnő az akció egy egyszerű kis reklámon, casting lesz belőle, aminek komoly tétje és motiváló ereje van - írja a blogger. Amellett, hogy a kampány zseniálisan vegyíti a közösségi és vírus funkciókat, az is külön öröm számunkra, hogy a webkamerát is használja - olvasható a bejegyzésben. Hiszen manapság már egyre több embernek van ilyen szerkezete (laptopokban már alaptartozék), így ha elég jó a kreatív ötlet, a megcélzottak be fogják kapcsolni.
Ha kíváncsi az argentin nyuszilanyokra, kattintson!
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.