Nagyítás hvg.hu 2017. november. 21. 16:27

A hazai divat hétvégéje

Az idén kilencedik alkalommal megrendezett Marie Claire Fashion Days a legjobb mintát mutatja a hazai divattervezők munkáiból. A háromnapos eseményen 29 hazai márka és 15 szponzor bemutatóját több mint 6000 résztvevő tekintette meg. A Várkert Bazár kifutóján olyan már jól ismert nevek, mint a Romani, Katti Zoób, Nora Sarman vagy a Tomcsanyi kollekciója mellett a fiatal, de annál ígéretesebb márkák is bemutatták a 2018-as tavaszi-nyári darabjaikat. A show-kat hosszas szervezés és lázas, színfalak mögötti munka előzte meg, a backstage-ek világa pedig számos érdekességet rejt magában.

Kerényi Virág és csomagolt kollekciója
Fülöp Máté
Székek igazítása a bemutatók előtt
Fülöp Máté
Fülöp Máté
Sminkkorrekció az AWARE by Printa fenntartható kollekciójának bemutatója előtt
Fülöp Máté
Egy-egy modellhez számos cipő tartozott
Fülöp Máté
Szetteket ellenőrzése a következő váltás előtt
Fülöp Máté
Varga Helena előadásai gyakori kísérői a Romani Design látványos divatbemutatóinak
Fülöp Máté
Dóra Krisztina, a show koordinátora indítás előtt
Fülöp Máté
A CUKOVY 2018-as tavaszi-nyári kollekciójában nőies és férfias jegyek keverednek
Fülöp Máté
Kasza Emesét, a MEI KAWA tervezőjét legújabb kollekciója megalkotásakor a kortárs művészeti és építészeti irányzatok inspirálták
Fülöp Máté
Modellek indítás előtt
Fülöp Máté
Fülöp Máté
Érdeklődő közönség
Fülöp Máté
Fülöp Máté
Fülöp Máté
Fülöp Máté
Fülöp Máté
Fülöp Máté

Kövessenek minket a Facebookon is!