Jön a Multireklám Rt.
Egyetlen társaságba, a 370 millió forintos jegyzett és 566 millió forint saját tőkéjű Multireklám Rt.
Egyetlen társaságba, a 370 millió forintos jegyzett és 566 millió forint saját tőkéjű Multireklám Rt.-be vonják össze a Multireklám Kft.-t, az Indoor Media Kft.-t, az M Csoport Holding Kft.-t és a már csak papíron létező Bell Telemarketing Kft.-t. Mint Tombor András, a Multireklám ügyvezető igazgatója a HVG-nek elmondta, a lépésre azért volt szükség, mert a vállalatcsoport "kinőtte a kft-méreteket". A Multireklám Kft. 2002-ben már beolvasztott egy céget, a neonreklámok értékesítésével foglalkozó Multivison Kft.-t. A Soproni János tulajdonában lévő cégcsoporton belül a holding adja a társaságok menedzsmentjét és látja el a közös adminisztratív teendőket, például a könyvelést. Az Indoort a Multireklám az idén vásárolta magánszemélyektől, s ezzel az úgynevezett plázareklámpiacon 70 százalék feletti részesedést szerzett. A közterületi hirdetések piacából 30 százalék körüli részt birtokló Multireklám nettó árbevétele tavaly 3,8 milliárd forint volt, üzemi eredménye 263 milliót, adózott nyeresége pedig 5,1 millió forintot tett ki. Az egyesüléssel rt-vé alakuló Multireklám az idén 4,5 milliárd forint bevételre számít.