A sajtótájékoztatón az is kiderült, mi lesz a One szlogenje.
Mint azt a 4iG már korábban bejelentette, 2025. január 1-jétől One márkanév alatt egyesíti a lakossági és vállalati telekommunikációs kereskedelmi szolgáltatásait, amely jelenleg négy különböző márka: a Vodafone, a Digi, az Invitech és az Antenna Hungária alatt futnak.
Ennek részeként először a Vodafone vált nevet, mert ez év végén lejár a 4iG névhasználati joga, miután 2023 februárjában a magyar állammal közösen megvásárolták a 660 milliárd forint értékűre taksált Vodafone Magyarországot. Az év során a többi vállalat is beolvad a One Magyarország Zrt-be, így jogilag is egységesedik a szolgáltatás. Az Invitech ICT Services Kft., az Antenna Hungária és a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. 2025. második feléig még önálló jogi entitásként, de már az új márka alatt működik tovább.
Elhangzott az is, hogy az integrációval bővül a vezetékes internet, a TV, a telefon és a mobil szolgáltatások területi lefedettsége is, a távközlési vállalatok egyesítésével pedig az ügyfelek többek között díjmentesen indíthatnak hívásokat az egyesült hálózaton belül. A One csomagajánlatait 2025 februárjában mutatja be a vállalat.
A 4iG és az RTL Magyarország szeptemberben közös sajtótájékoztatón jelentették be, hogy a hogy 2025. január 1-től az RTL Magyarország mellett kizárólag a 4iG terjesztheti az RTL+ streamingszolgáltatást a magyarországi távközlési szolgáltatók közül, így a Vodafone és a Digi ügyfelei a televíziós csomag részeként is elérhetik a platform kínálatát. Ennek részleteiről itt írtunk.
A lakossági és vállalati ügyfeleket januártól integráltan szolgálják ki, az ügyfélszolgálati telefonszám és az üzlethálózat is közös lesz: nem lesznek tehát külön Digi, Vodafone vagy Invitech ügyfélszolgálatok – mondta el Bányai Tamás, a Vodafone vezérigazgatója. Az országban összesen 98 településen 135 ügyfélszolgálatot terveznek kialakítani.
A márkabemutató eseményen azt is bejelentették, hogy a One vállalati szolgáltatásainak népszerűsítésében márkanagykövetként a háromszoros Európa-, világ- és olimpiai bajnok kardvívó Szilágyi Áron, míg a lakossági szegmensben Majoros Péter (Majka) előadó és médiaszemélyiség is részt vesz az elkövetkező években.
Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős üzletfejlesztési és innovációs vezetője bemutatta az arculati elemek egy részét is, így a logót és a One szlogenjét is, ami így szól: „Minden pillanat számít”. Az arculat színeiben főként a fekete, a fehér és a türkiz színek dominálnak.
A sajtóeseményen arra is felhívták a figyelmet, hogy a márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlan formában folytatódnak. A Vodafone és Digi ügyfeleit nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak.