Egyelőre folytatják a Szoboszlai Dominikkel közös reklámozást – írta meg kérdésünkre a McDonald’s.
A magyar válogatott játékosai már a nyári szünetüket töltik, de a reklámértékük azért még így is megmaradt, hiába búcsúzott a csapat a csoportkör után az Európa-bajnokságból. Az idei Eb egyik legnagyobb marketinges dobása az volt, hogy a McDonald’s Szoboszlai Dominikkel reklámozta az új menüjét. És ezen az sem változtat, hogy a válogatott már nincs ott az Eb-n.
A Domi mekis kedvence menü továbbra is marad a kínálatban – írta meg kérdésünkre a McDonald’s. Hogy pontosan meddig lehet ezt az éttermekben megtalálni, arról egyelőre annyit közöltek, hogy visszavonásig vagy a készlet erejéig marad.
Megkérdeztük azt is, hogy mennyire fogy ez a menü, de erről nem adtak ki információt.
A Szoboszlaival hirdetett menüt mi is teszteltük, és az ítéletünk az volt: nem rossz, de csak ettől nem lennénk mekirajongók.