Az Integritás Hatóság is értékeli a szakmai tapasztalatot?
A New Land Media és a Lounge Design kettőse is továbbjutott az Integritás Hatóság kommunikációs feladatokra kiírt közbeszerzési eljárásában – írja a Szabad Európa. Balásy Gyula cégei azok, amelyek az elmúlt években százmilliárdos nagyságrendben nyertek el állami kommunikációs és rendezvényszervezési megbízásokat a kormánypropaganda terjesztésére, ennek köszönhetően a leggazdagabb magyarok listáján már a 48. helyre került az üzletember.
Az Integritás Hatóság tavasszal írt ki tendert, amely alapján két év alatt 1,1 milliárd forintot költene kommunikációs feladatokra, többek között PR-szolgáltatásokra, médiakampányra, illetve kreatív tervezési és gyártási feladatokra. A tárgyalásos közbeszerzésre hat cég jelentkezett, a második szakaszba mindhárom területen továbbjutottak Balásy cégei. Itt négy másik céggel versengenek, a döntő pedig nem feltétlenül az ár lesz: mint az Átlátszó korábban megírta, az elbírálás során 60 százalékos súllyal szerepel majd az árajánlat.