Az ügyintézőnek nem tetszhetett, hogy a vásárló telefonálva lépett oda a pulthoz.
Egy evőeszköztartót vitt volna vissza az Örs vezér téri IKEA-ba egy vásárló, aki az ügyfélszolgálat előtti sorban elkezdett telefonálni, eközben viszont sorra került. Az áruház munkatársát zavarhatta, hogy a vásárló telefonál (noha a panaszos állítása szerint azonnal félbehagyta a beszélgetést), mert a blokkra az ügyfél neve helyett azt írta, hogy „telefonáló fasz”.
A vásárló online reklamációt küldött az IKEA-nak, jelezve, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét. Az ügyfélszolgálat elnézést kért a történtekért, és egy kétfős ebédmeghívást ajánlott fel az áruház éttermében – írja az Rtl.hu.
A reklamáló vásárló annyit fűzött még a történethez: vicces, hogy az utalványt ugyanott kell átvennie, ahol „lefaszozták”.
* * * Támogatott hitel vállalkozások számára
A Széchenyi Kártya Program némileg megváltozott feltételekkel, Széchenyi Kártya Program MAX+ néven folytatódik 2023-ban. Ennek köszönhetően év végéig fix 5 százalékos kamat mellett kaphatnak kölcsönt céljaik megvalósításához a vállalkozások. Ez a jelenlegi piaci kamatozású vállalkozói hitelekhez képest 12-18 százalékos kamatelőnyt jelent. A Bankmonitor Széchenyi Hitel kalkulátorával a vállalkozások ellenőrizhetik, hogy milyen támogatott hitelt igényelhetnek.