Vállalkozás hvg.hu 2022. augusztus. 08. 18:07

Közterületi plakátos céget vett Milkovics Pál és Shabi Michaeli

A 168 Óra és a Pesti Hírlap tulajdonosai tovább terjeszkednek.

Felvásárolta a Milkovics Pál és Shabi Michaeli közös médiacége, a Michaeli, Schwartz & Brit Media az Adboard néven működő közterületi plakátos céget idén július elején – írja a Media1.

A reklámpiaci cég ügyvezetője Milkovics lett, aki nem cáfolta, de nem is erősítette meg a lap információit, nem akart nyilatkozni a témában. Az üzlettársa Shabi Michaeli izraeli-grúz üzletember, akit korábban Rogán Antal miniszter barátjaként emlegettek a sajtóban.

Az Optenben már látszanak az Adboardnál történt változások. A cikk szerint a Michaeli, Schwartz & Brit Media – ahová a 168 Óra, a Pesti Hírlap, a Neokohn, a Jazzy Rádió és a Klasszik Rádió, valamint a  Cosmopolitan és az ELLE magyar kiadása is tartozik – 100 százalékos tulajdonossá vált, és eltűnt a cég tulajdonosi köréből a német AWK cég.

Milkovics Pálnak és Shabi Michaelinek nem ez az első felvásárlásuk az iparágban, tavaly a Pannon Plakát nevű közterületi plakátcéget vették meg. Az Adboard Kft. 899 millió forint nettó árbevételt és 84,4 millió forint adózott eredményt ért el tavaly.

(Nyitóképünkön Milkovics Pál)

hvg360 Rácz Gergő 2025. március. 13. 19:48

A kormány akkor tiltja be, amikor már magától is megdögleni látszik a műhús

Könnyen lehet, hogy végnapjait éli a piaci csodának indult mesterséges húspiac: amíg a műhúsoknál továbbra is várat magára az áttörés, a növényi alapú alternatívát gyártó cégeknél rövid időn belül töredékükre estek a részvényárak. A folyamatnak több oka van, a piaci szereplők ezzel együtt optimisták, és a bátor befektetőknek a mostani szintek akár jó belépési pontot is jelenthetnek, ha épp akad elkölteni való pénzük. Lehet, hogy hazai célpontokat nem találnak, mivel a kormány újonnan bejelentett tervei szerint a teljes szegmenst betiltaná.