Az elmúlt negyedév költéseit tették közzé. Balásy Gyula cégei jól jártak.
Közzétette elmúlt negyedéves költéseit a Rogán-Antal-féle Miniszterelnöki Kabinetiroda – szúrta ki a K-Monitor vasárnap. A Facebookra feltöltött posztjuk szerint december óta közel 28 milliárd Ft-ot költöttek el kormányzati "kék-hirdetésekre", az adatok szerint a megbízást a Balásy Gyula-féle New Land Media kapta.
A K-monitor szerint tavaly decemberben összesen 3 milliárd forint jutott a kormánypárti Kommentár Alapítvány ingatlanaira (és működésre is 300 millió forintot), illetve decemberben 3,4 majd márciusban 2,8 milliárd a fideszes Batthyány alapítványnak, akik többek között az Alapjogokért Központot is támogatják.
A Balásy Gyula cégeinek a szekere igen jól fut, két hete derült ki, hogy 34,6 milliárd forintos szerződést kötött a Szerencsejáték Zrt. marketing és kommunikációs feladatok ellátására a New Land Mediával, illetve a Lounge Design Kft. nevű érdekeltségével a 2021–2024 közötti időszakra.
Az állami lottócég 34,6 milliárdos szerződést kötött a kormánykedvenc reklámosokkal
A Szerencsejáték Zrt. korábban is Balásy Gyula cégeit választotta hasonló munkákra, de az akkori szerződés még jóval kevesebbről szólt.
A két kft évek óta sorra nyeri a kormányzati kommunikációs szerződéseket. Csak a Miniszterelnöki Kabinetiroda 40,5 milliárd forintra szerződött velük 2018-ban és 2019 első nyolc hónapjában.