Volt olyan, akinél 1 euró helyett 1100 eurót csípett le a rendszer. Az ügyfélszolgálat szerint nem egyedi esetről van szó.
Az Index több olvasója is jelezte, hogy valamilyen rendszerhiba lehet az UniCredit banknál, mert nem a megfelelő összeget vonták le a számlájukról.
Havi zárási díjként a szokásos 1,05€ helyett 1105€ vettek le a számláról. Sikerült is így fizetés előtt mínuszba fordítani az egyenlegem. Én az internetbankon vettem észre a hiányt, de biztos lesz olyan, akit egy üzlet pénztáránál ér majd meglepetés
– írta egy olvasó, akinek a bank ügyfélszolgálata azt a tájékoztatást adta, hogy dolgoznak a helyreállításon, nem egyedi esetről van szó, rendszerszinten hibáztak a díjlevonásnál.
Az olvasónak azt is mondták, hogy 1-2 óra kell a helyreállításhoz, de azt állítja, ennél már sokkal több idő eltelt, az ügy azonban nem oldódott meg.
"A szokásos 1 € havidíj helyett 1100 €-t könyveltek, míg a forintos számlán a szokásos 1100 Ft helyett 1 Ft-ot. Csak nem összekeverték a 2 számlát? Hogy lehetséges ez? Hol futnak össze a szálak?" – kérdezte egy másik olvasó, akinek nagyjából ugyanazt mondták az ügyfélszolgálaton: dolgoznak a hiba kijavításán, pár óra és megoldják.
Azt nem tudni, hány embernél vontak le véletlenül sokkal több pénzt.
Az ügyfelek tavaly május óta nehezebben tudnak kommunikálni a Unicredittel, miután a bank kivonult a "lakossági" közösségi webes felületekről.
Update:
Hírünk megjelenése után az Unicredit a hvg.hu-t úgy tájékoztatta, hogy adminisztratív hiba történt egyes díjak terhelésénél, amit már javítottak. Az Unicredit szerint a tévesen terhelt díjak jóváírása folyamatos az érintett ügyfelek számláin és még ma minden téves díjterhelést korrigálnak.